vakna med the voice

Börjar alltid dagen med ovanstående! Har blivit en drog att ha musik på morgonen. Älskar att skaka röv i min ensamhet. Ingen som skrattar åt mig, eller jo min katt som ligger på badrums golvet och tycker säkert jag är AS jobbig.

Fredag idag då, inte en lugn stund kommer det bli. Skola till 1, därefter hem och städa, duka, fixa fixa fixa och åter fixa. För runt 5-6 kommer mina fina tjejer i klasse hem till mig för att grilla och festa till det rejält! Ingen går härifrån utan ett leende på läpparna, det ska jag se till! Sen ska vi nog vidare och fortsätta kvällen med byggarna. Får se hur lång natten blir för imorgon ska vi samlas klockan 9 till KarnELEValen och få reda på vilken station man ska ha hand om. Hoppas jag får någon med lite småäckliga grejer så jag får jävlas med Benjamin lite ;) En till grej jag hoppas är att vädret ska bli betydligt bättre.. just nu regnar det, illa, fan.. Tur att jag har inglasad altan då så vi endå är UTE, men samtidigt inne, eh ja.. hahah!

Nu ska jag äta upp min banan + macka + vatten och sen bege mig upp till skolan. Har min SISTA tyska lektion idag, stor lycka. Fyfan va underbart, hemska jävla språk vi ses aaaaaaaldrig mer kiss my ass. Nu förstår ni ungefär hur mycket jag ''avgudat'' tyskan i 5 år nu, noooot. Nähe ha en bra fredag, skriver (kanske) senare! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0