det yttre?


Om jag endå inte klippt mig.. R.I.P


Är fortfarande lika trött om inte tröttare. Väntar på att Benjamin ska komma hem från Göteborg vi kan umgås, för i helgen hinner vi inte ses. Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag åker förresten, tiden går himla fort när man längtar, konstigt nog. Brukar väl vara tvärtom?

Min fina Hanna tycker att jag ska lägga upp mer bilder på mig själv här på bloggen. Men jag tar aldrig kort på mig själv längre och tycker mina vänner och andra saker är finare på bild. MEN, jag får väl börja bli lite ego när det gäller bloggen. Har tittat lite och det finns inte speciellt många bilder på BARA mig så ni som kanske inte känner mig, hoppas ni vet uuuungefär hur jag ser ut ;) Har verkligen inte dåligt självförtroende, ja menar jag ska ju inte klaga. Tänk om jag fötts med ett öga? Med ett handikapp som syns på utseendet? Så alla vi som har ögon, näsa, mun osv ska inte klaga, det kunde varit ''värre''. Tycker alla där ute, speciellt unga tjejer borde acceptera och tycka om dem själva precis som dom är. För mig är det yttre så lite här i livet. Visst, utsidan ger insidan en chans eller vad man brukar säga men det är insidan som lyser igenom och gör en människa genuint vacker. Jag hade tex ALDRIG velat ha en rå-snygg kille. För det första har dom ofta för mycket luft i sig, dom vet ju självklart om att dom är schnygga och beter sig därefter.. alltså att dom kan få vem dom vill och har därför rättigheter att göra vad han vill, det är ju bara en av alla brudar? Diggar inte folk som ägnar mer tid till att spegla sig än att jobba med insidan. Tror det är som att prata med en vägg ibland, rätt meningslöst. Du får inte ut så mycket och får inte speciellt mycket tillbaks. Känns som jag bara babblar på men det jag försöker säga med detta tjötande är nog att insidan räknas. För mig är själen det viktigaste som finns. För både genom kropp och själ har jag blivit kär, för han har just utsidan som gör att jag känner en stor attraktion. Med en insida som redan från början tagit mig med storm. I en kille som har bevisat att killar visst kan ha känslor, alltså på riktigt och kunna VISA det. En kille som får alla andra att blekna! Något som jag faktiskt tvivlat på innan. Men nu.. har aldrig känt mig så säker på mina känslor i hela mitt liv. BAAAM!

Kommentarer
Postat av: hanna

Love you <3!

2011-05-26 @ 07:16:14
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0