trött chey



Ska snart upp till stan på lite ärenden, får se om jag tar banken nu eller nästa vecka, tror det sist nämnda. Är egentligen så ruggigt trött att jag knappt ser vad jag skriver.. Nu är iaf halkbanan avklarad och ännu en sak jag kan bocka av från min lista. Vill bara stanna världen en stund, sätta ner båda fötterna tillsammans med min hjärna och få ihop alla bitar. Vill plocka ner alla tankar och samla dom till en, ta en sak i taget! Det här med stress är inte min grej, inte just nu iaf. Jag ser alla saker samtidigt istället för att ''ta en dag i taget'' men det går inte! Måste ju planera? Nu ska jag sova en stund sen bege mig uppåt, i regnet.. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0