som om jag vore död

klockan är 05.54 och jag steg upp för en halvtimma sen. Detta är som döden. Okej ska inte klaga men om någon jävel klagar att den är trött idag när du vaknade vid 7 eller senare, shut up och tänk på stackars lilla mig....... Hahah nej då ironisk som vanligt M-E-N det är då iiinte roligt att gå upp såhär tidigt. Vill dock ha halkbanan gjord så jag slipper tänka på det, skönt. Kommer komma hem runt 12 tiden och då ska jag SLAPPA hela dagen och kvällen sen ska jag umgås med Benjamin eftersom vi inte kommer hinna ses på hela helgen. Hur ska jag klara mig i 3 veckor utan honom? Är glad att jag är i Florida och ingen annanstans, hade varit betydligt värre då. Tycker om den pojken grymt mycket. Ett samtal ifrån honom när man ska sova är som när mamma sjöng godnatt visor när jag var 2-3 år. Lovely! Ha en bra dag, skriver sen när jag kommit hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0