självömkan

Heeeejsan heeejsan!

Min blogglust försvinner HELT på helgerna nu förtiden. Jag umgås hellre med min fina pojkvän, mina bästa vänner eller spelar match. Just nu har min data virus också och sen blir det oftast inte av att jag plockar upp datorn heller. Jag vill få ut så mkt mer av helgerna än att sitta här! Well, även om det känns väldigt bra att skriva nu igen.. (som om jag tagit en bloggpaus på flera år höhö)

Vad har jag gjort i helgen då? Ja kanske inte jätte svårt att gissa. Tror ni som följer min blogg redan vet svaret på den frågan. Fredags: myskväll hos Hanna med tjejerna. Sen resten av helgen har jag umgåtts med killen som får mitt hjärta att slå dubbla slag ibland, bara genom att han tittar på mig. Sjukt! Den första som lyckats på mig. Och OJ vad han tagit mig med storm ;)

Nu ska jag, som även gått och blivit VRÅLförskyld, (klen hon är som jämt är sjuk blablabla) JAG VEEEET, om jag kunde gjort något åt det hade jag, tro mig. Nu kanske jag låter otroligt negativt men årets fotbollsäsong känns ju rätt jävla skit.. Antingen är jag sjuk vilket gör att jag aldrig kan bygga upp en riktigt bra kondition för än den bryts ner igen när jag precis kommit i bra form, eller så kommer mina knän fortsätta vara såhär! Jag är alltid en positiv person i mååånga lägen, men är trött på detta nu. Önskar det kunde hoppa vidare till någon lat jävel till fotbollspelare i typ div 5 eller ngt som inte ens vill spela fotboll utan bara latchar. Här varsåååågoooood du mottages ett immunförsvar som fungerar SKIT och ett par knän som sviker dig när du som mest behöver dom.....

 PS: jag tycker synd om mig själv, ska därför plugga på körkortet som en liten tröst. Det är iaf ngt jag känner att jag kommer klara av. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0