sammanfattning

Jag har haft fullt upp i helgen och helt enkelt inte haft tid och ork att blogga något. I fredags var det grillning hemma hos mig men allt kan hända så jag och mamma åkte till Växjö. Vill tacka mina tjejer för att ni kom och är ledsen att jag var tvungen att åka så hastigt men var tvungen. Hoppas ni hade en rolig kväll med byggarna. Får ta igen det en annan kväll, ni är underbara allihop! Helt fantastiska tjejer.

Kom hem till Gislaved lagom till KarnELEValen vid 1 och hela eftermiddagen ägnades åt att hålla i en av stationerna på poängjakten med Martina och Kajsa. Trots att vi frös häcken av oss i regnet så blev det till slut en bra eftermiddag. På kvällen åt jag en god middag med gänget. Var trött och vädret gjorde det inte bättre så gick hem och tittade på årets match istället.. SJÄLVKLART vann Barca. Får rysningar när jag ser dem på fotbollsplanen. Ett av världens bästa lag genom tiderna. Messi är unstoppable och helt outstanding, BAM! Gick upp mot parken senare under kvällen för att träffa min sjuuuukt saknade snygging Marie!! Hur härligt som helst att träffa henne igen, behövligt! Glad för din skull ;)    Sen gick jag och min lite smått onyktra pojkvän hem då klockan var halv 1. Rätt skönt med en tidig kväll endå. Idag har jag haft mitt näst sista prov innan jag ääääntligen kan ta sommarlov. Jag har 2 skoldagar kvar innan jag åker till USA. Måste till banken nu i veckan, fixa konton och växla dollar.
Nu ska jag iväg med mamma, köpa studentpresent till Benjamin osv! PUSS.

Kommentarer
Postat av: marieRverano

Ååh dt va kul att träffa dej babe! :)) och så fick man ju träffa din prins också, så söta tsm verkligen ;) gulligull... en riktig keeper :D haha! taack gumman, jag slänger iväg ett sms imon om hur allt va och hur de kändes min mobil är knäpp råkade tappa den :( du är min lilla underbaring, puss love söting <3:*

2011-05-30 @ 21:36:59
URL: http://marierverano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0