nöjd med helgen

Nyss hemkommen ifrån match i Alvesta och där blev det vinst med 4-3! Spännande och hyffsat jämn match, så skönt att komma hem med en seger. Ligger i min skööööna säng nu och är nöjd med helgen. Saknar dock gänget men i helgen ses vi! Känner mig grymt stressad, ska sälja New Body grejer imorgon och på tisdag som faaa-aaan. Jag måste fixa massa till resan, privata stuff, växla pengar, banken osv. Sen är det några inlämningar innan vi slutar, gisledagarna, träning, match och vill hinna med att åka till Halmstad också. Önskar jag hade mer tid.

Nämen ooooj vi lever ju fortfarande förresten. Asså allvarligt dom borde kastrera han den idioten som sa att jorden skulle gå under igår/inatt (?) Fattar inte ens att folk trodde på det. Han har ju skrämt upp hur många som helst. Sen alla nya facebook grupper som startats tack vare denna så kallade ''dome dagen''.. Men ah nää nu ligger jag här i min säng och lever iaf. Jag vill hinna ta studenten, fylla 18, få barn och allt det där som hör till, resa till USA minst 1 gång per år, uppfylla mina drömmar, fortsätta vara kär osv osv, INNAN jag dör. Men det ser ju ut som att jag kommer lyckas med alla saker på min '' to do '' lista '' before I die''.. FETT NICE! Emh ja..

Trots att jag har sovmorgon imorgon släcker jag nog ner snart. Det är ju såå skönt att sova!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi! :D

2011-05-22 @ 23:50:36
URL: http://argjentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0