lista

Matvanor:

Bästa maträtt? marinerade ribs
Bästa efterrätt? prinsesstårta eller cheescake
Bästa dryck? hallonsoda
Hatdryck och maträtt? tonic water, lever
Bästa alkoholdryck? vitt vin eller cider
Använder du smör på smörgåsen? emh ja?
Smågodis eller färdiga påsar? lösgodis heter det enligt mig
Bästa soppan? räk/kräftsjärt
Favoritglass? ben & jerrys såklart

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? olika
Har du mer skor än kläder? oh no!
Favoritplagg? en snygg klänning
Favoritfärg på kläder? vitt är alltid snyggt
Favoritfrisyr: platt med inbakad fläta
Bästa mönster: Randigt
Bästa accessoar: ringar
Underkläder? mest H&M och Lindex, men nu i sommar ska jag försöka få med mig lite Victorias Secret hem till SWE.
Hatplagg? sånt som sitter sjukt osmickrande

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggar
Vad vill du bli? sportjournalist.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? längtar till studenten.. men ja har en kanon bra klass!
Är lönen viktigast? Nej men visst den spelar roll i val av yrke hos många, men så länge jag trivs på mitt arbete spelar inte lönen så himla stor roll.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej men förhoppningsvis om några år
Är otrohet okej? värsta som finns
Älskar du någon? Självklart!
Betyder familjen mycket för dig? Dom är mitt allt.
Vart åker du helst på semester? USA eller Thailand
Bästa klimatet? 25 grader året om
Hemmafest eller krogen? Först hemmafest sen krogen!!

Kommentarer
Postat av: Mariana

ahhh foorni :D

2011-05-30 @ 23:30:41
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0