kropp och sinne mår B-R-A

Har varit en riktigt bra dag, en sån dag då man känner att livet är mer underbart än vanligt. Har umgåtts med mina fina vänner, dansat i en bil och känt mig ung och fri, att kunna släppa loss i ett asgarv och hitta på nya moves, att strunta i vad folk tycker. Jag har varit onyttig och njutit av det, ingen ångest här inte. Fått lite smått tinitus av all hög musik som spelats idag. Nästan gjort klart historia inlämningen. Skolkat vilket faktiskt kändes jävligt bra eftersom det inte är något jag gör. Struntade i alla måsten, man lever ju bara en gång. Det var prov på investeringskalkyler med så då kanske ni förstår mig här..

Hann med studier och pussar, samtidigt. Alltså jag kanske sagt det innan, men jag blir mer kär för varje dag. Aldrig träffat någon som honom. Tycker så otroligt mycket om Benjamin! Han har ögon som dödar, smilegropar som får mina kinder att dras uppåt och bli lite smått rosiga. Han har pussar som sänder elektriska signaler till hela kroppen, såna som får mina ben att vilja flyga iväg ibland. Han har likadan humor som jag och är lika knäpp, om inte mer ;) Tror folk hade höjt både ett och två ögonbryn om dom hörde och såg oss ibland. Första killen jag har roligt tillsammans med! Kan släppa loss totalt och om jag vill låta som en gris och göra en ful min så gör jag det. Trodde bara att det var min mamma som kunde tycka att jag är söt i alla lägen. Massa nya känslor har intagit min kropp, och jag får inte nog..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0