just talking

Goooodmorgon.. eh ah så trött som jag är känns det verkligen som det. Slutade 1 idag (gött) så stack ner till mormor och åt lunch. Har sovit någon timma och är hemma nu. Har träning halv 7 så ska snart börja göra mig iordning. Hahah det där lät som att jag skulle sminka mig men jag menar att jag ska byta om till fotbollskläder. Då är det sista man behöver smink. Gay!

Vet att mitt bloggande inte är det bästa nu förtiden men har så mycket annat att stå i. Men jag ska komma igång nu igen, ett litet löfte jag kan ge till mig själv kanske? Ska iaf försöka blogga så mkt jag kan när jag är i USA. Men vi kommer ha fullt upp med annat så nja där kan jag inte lova något.

De 2-3 veckorna som kommer nu blir STRESS men SÅ JÄVLA ROLIGA. Älsklings student, Gisledagarna nu i helgen, balen i växjö osv osv. Sommaren börjar riktigt bra! Imorgon ska jag äääntligen göra halkbanan i Jönköping. Ska vara på körskolan.. 6.30!!!!! Hur ska detta gå? Har ställt alarmet 4 gånger, nog bäst så. Vore ju rätt pinsamt att försova sig. Bloggar mer sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0