just some talking

Hej på er :)

Hade ingen möjlighet alls igår att gå in här. Sjukgymnasten halv 8, där jag fick akupunktur (nålar i knät), kl 9 frisören (blonda slingor) så ÄNTLIGEN är jag back on track och känner mig som LINA igen. Mer än skönt! Efter det skola hela dagen + Benjamin sen vid 4 var det samling på GIS för att åka o spela Smålandscupen i Moheda. Vi vann såklart med 6-3! De hade en handikappstraff eftersom dom är i div 4, t-t-t! Härlig seger, behövlig! Även om jag fick agera paparazzi och heja vid sidan av så är fotboll alltid fotboll <3

Nu har jag precis klätt på mig och ska springa ner o äta frukost (ysch) Idag, som alla onsdagar blir det stressigt och MYCKET! Skola, idrott, extra matte till halv 5. Men bara kötta och tänka positivt. Och min skoldata fungerar fortfarande INTE. Ska lämna in den idag så försvinner förhoppningsviruset då!
Hare! (kanin)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0