grym grym



sötisen min som numera går runt med en blåtira, men vad gör man inte för ett mål på fotbollsplan? ;)

Har precis haft körlektion med Lasse och det gick fint som fasen. Har bokat halkbanan den 25:e med och sen kommer det gå fort till jag får körkort, känner det på mig! Sitter på världens tråkigaste entreprenör lektion nu och fattar ingenting av investeringskalkyler, fuck. Ska strax till sjukgymnasten och få akupunktur (nålar i knät) och efter det hem och PLUGGA! Eller ska göra klart en turism uppgift och efter det ska jag mysa med Frida som stannade hemma eftersom hon har öroninflammation, t-t-t!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha babe :* älskar dig <3

2011-05-17 @ 10:15:54
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0