fullt upp

Hej guys!

Bloggar när jag hinner helt enkelt, och igår var det fullt upp! Först skola som vanligt, mys, träning och sen käk på Chili Thai med Lina & Fanny, sånt som man saknat. Och idag har jag och pojken min varit uppe i stugan över dagen.
Nu är jag precis färdig fixad och inte för att vara SÅN, men inte känt mig så OKEJ utseende mässigt på ett bra tag. Nyslingad o allt. Ser verkligen fram emot Johns 18-årsfest ikväll, härligt folk och allt känns bara rätt awsome. Dock hade allt varit Perfekt om B hade varit med. Men men :)

Jag känner att jag tappat detta med bloggandet lite, men jag har så mycket att göra nu. Skolan tar grymt mycket tid, likaså träning och mina nära o kära. Känner att jag inte halshuggs om jag inte bloggar några gånger per dag. Försöker varje dag men ibland så näää ;)

Snart kommer farfar och kör ut mig till bolmen, ha en bra lördagskväll!!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0