friday friday friday fun fun fun

Trots en sjukt ovärd dag i skolan så har den innehållt måååånga godbitar! Muntliga i tyska gick förvånansvärt bra för att vara mig när det kommer till det j*vla språket, sorry leonard ;) Fast om man jämför med en tysk så tror jag inte någon skulle förstå vad jag säger men det är ju en annan femma. Det viktigaste är att JAG är nöjd!
Har suttit någon timma nu och lagt ner nya låtar till ipoden, har en del kvar men nu är det helt ny musik på den. Tog bort allt gammalt onödigt. Ni som har ipod/mp3, erkänn att man bara lyssnar på typ 60 % av alla låtar? Så rensade allting och in med ny skit :D För jag har ju lyckats skapa mig ett beroende.. jag kan inte gå till skolan utan musik, kan inte cykla till träningarna utan, ja det mesta där jag är helt själv. Nu ska jag äta något och sen ner till träningen. Efter det ska jag ha myskväll med Lina & Sara! Härlig kväll :)
PUSS.


världens bästa människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0