får inte nog

Har precis hjälpt Frida när hon spydde inne på toan, vad gör man inte för sin andra halva? Så fort det är något, så fort hon kanske bara har huvudvärk blir jag jätte mammig och orolig. Skulle gärna ta hennes öroninflammation för att hon ska få slippa skiten. Skulle kunna kapa mina ben och armar för hennes skull, ALLT!
Har precis gjort klart turism inlämningen också, känns gött. En sak att bocka av på veckans långa lista. Matte nationella, träning, turism, läxförhör på investeringskalkyler, träning, engelska nationella osv osv. Men på onsdag ska jag umgås med min pojkvän. Har egentligen inte tiden men det struntar jag i, för han får mig att må så otroligt  bra och det är behövligt en stressig vecka som denna. Blir mer kär för varje dag som går, alla känslor exploderar vissa dagar och att det var såhär det kändes alltså. Skulle vilja ge min älskling ett tack, tack för att du skrev till mig den där dagen jag låg hemma och var dödsjuk (nästan) på sportlovet. Det var något speciellt redan då och sedan den dagen har vi pratat VARJE dag, och inte så lite heller ;) Du får mig att inse en massa saker, saker som är nya för mig men auch så underbara. Kan inte få nog, ge mig mer mer mer mer!!! :D

Nu ska jag äta fläskfile, just so you know. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0