den ljusa sidan

Vaknade på den miiiiiike ljusa sidan idag också!
Tycker till och med det ska bli roligt med tyska i 2 timmar, muntligt nationella på det. Men det är några av de sista tyska lektionerna jag har i hela mitt liv så får njuta och tänka på när jag satt där som 14 åring på lundåker och tyckte tyska var det hemskaste i hela världen men NU, nu sitter jag här och kan med gott samvete se framåt. Hoppas nu bara jag har klarat av skiten. Dagens lektioner kvar sen så! Språk är min grej i skolan, men INTE deutsch. Ysch. Börjar alltid min dag med musik för peppa upp min hjärna inför dagen. Ni vet hur lätt det är att lura hjärnan va? Nu lyssnar jag på riktig partymusik som får min kropp att sitta allt annat än still. Ibland händer det att jag lyssnar på lite mer lugna låtar, oftast då det regnar? Harragud vad vädret påverkar oss. Men idag skiner solen, både utanför mitt fönstret och inuti mig. Ha en skön fredag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0