booring in da bibbla

Sitter i bibblan helt mobbad och väntar på en rätt seg (tycker om han endå) pojkvän som ska prova smoking på Mr G. Vet ni en sak som suger rätt rejält? Att min systers bal i Växjö är samma dag som balen här hemma i Gislaved.. Jag vill se alla jag känner + Benjamin, åh så stilig han kommer vara! Men får nöja mig med att se bilder på dom istället. SJÄLVKLART väljer jag att åka till Växjö, jag har bara en tvillingsyster och det är hennes enda bal i livet. Ser fram emot det som fasen, får se om jag fäller någon tår eller inte ;) just för att hon & Sebbe kommer vara SÅ snygga tsm!! Osis att dom är samma dag bara, önskar jag kunde dela på mig.

Struntar i dansföreställningen nu som är istället för idrottslektionen, ska se den på lördag med Frida. Lite onödigt att se den 2 gånger med. Nu ska jag fortsätta att ha AS tråkigt tills min love dyker upp. PUSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0