avis

Ligger i sängen och måste strax släcka ner, vill vara pigg imorgon vilket leder till att mitt humör alltid är på topp då. Kan ju inte vara annat imorgon. Är stolt över min pojk som tar studenten imorgon men fan vad jag också vill stå där. Jag känner att jag är redo NU, är rastlös och vill fatta mina egna beslut. Börja uppfylla min dröm! Men alla har vi en fighter inom oss och den lär väl komma fram ännu mer nu det sista skolåret. Även om jag varit fruktansvärt skoltrött den sista terminen av 2:an. Men nu i 3:an kommer jag läsa kurser jag tycker är roliga, som jag valt själv. Nja inte alla men inget ämne jag vill spy på heller faktiskt. Man ska vara NÖJD!

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon, har lite olika alternativ men inget som känns sådär YES! Saknar ett par snygga klänningar i min garderob. Så ska leta nu när jag åker, får ju passa på. Känns ju rätt gött att ingen kommer ha likadana kläder som jag sen, iaf inte i på min skola. För där ser vi likadana ut allihop, nästan.

Nu ska jag tjöta lite med Benjamin sen sova. Får se om jag skriver något imorgon! PUSS. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0