7 am waking up in the morning

kär och glad tycker jag att denna tisdagen kommer bli rätt fantastisk, även om jag typ bara ska gå i skolan, förhoppningsvis sola någon timma och sen träning. Längtar till älsklings student imorgon, ska bli så roligt! Ser ut att bli fint väder också, det hoppas jag verkligen för alla 92:or som går ut imorgon. Men tror inte dom bryr sig om det regnar eller snöar, gladare en dag som imorgon är nog svårt att bli. Nu ska jag äta frukost sen bege mig mot min näst sista skoldag i årskurs 2. Sen är det min tur att ta studenten, can't wait. Känner att jag är värd det..
Kom på nu att jag måste plugga lite i eftermiddag, det är turism så hänger inte läpp för det!
Ha en bra tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0