who's that chick?

Ska börja med att be om ursäkt för rätt dålig uppdatering den senaste veckan. Men har liksom haft rätt mycket annat för mig :) Har umgåtts med finaste killen, gått i skolan, pluggat, varit nere på träningarna osv. Bästa veckan på väldigt länge, gladchey.com .

Efter skolan idag fick jag, Josse och Jasse skjuts av sötisen Vixs med snyggingen Martina i framsätet till Bernt's där fika väntade. Min Linis har nämligen haft praktik där nu i 2 veckor. Avis blir jag, hade mer än gärna haft praktik på ett cafe, snacka om mysigt!

Just nu sitter jag i soffan med Frida bredvid mig, she's finally home!! Längtat ihjäl mig verkligen. Vi tittar på Kardashian och båda är rätt jävla sega. Ikväll ska gänget ner till Eve. Var fööör länge sen vi sågs nu, saknar mina absolut finaste vänner. Så blir en hel kväll med tjöt, tjöt, skratt, godis och lite till tjöt. Fint va? PREEECIIIIS!

Ha en bra fredag :)



saknar min lilla fisunge

Kommentarer
Postat av: mariana

whaat, vem är killen ? text me, jag blev nyfiken!!!!

2011-03-04 @ 17:30:02
URL: http://marianadg.com
Postat av: Libanvilja

Good people of togo i was here ok.

2012-07-11 @ 14:21:44
URL: http://libanvilja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0