who the fuck is justin bieber?

Vet ni en rätt sick grej? När jag skulle gå hem ifrån skolan satt det två tjejer i typ 10-års åldern utanför pizzerian. Jag hade musik på som vanligt men såg att en av dom vinkade till mig. Så jag stängde av och då sa hon hej! Tänkte först att jag måste vara trög som inte känner igen henne och kunde liksom inte placera henne, hade jag sett henne någongång? NEJ aldrig. Och hon frågar : '' vet du vem justin bieber är?? ''  Jag: '' ämh ja det vet jag ''  hon: '' lyssnar du på honom? tycker du han är bra!?!? '' Jag: '' han är väl bra ''  hon: '' jaaaaaaa han är bääääääääst ''.

Och nu driver jag inte med er, min första tanke var SAY WHAAAAAT?? Precis när jag gått förbi dom var jag självklart tvungen att hålla mig för skratt. Måste ha sett rätt rolig ut när jag gick där och skrattade för mig själv.

Vart är världen påväg? Liksom Justin Bieber? Att fråga en främling på gatan om hon lyssnar på honom? fattar inte hur små tjejer kan vara så besatta i honom. Haha lätt det sjukaste på länge..







Kan någon förklara hysterin kring denna lilla killen? För jag förstår den då INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0