love sundays

Godkväll :)

Hade det lika mysigt som vanligt hos finaste killen innan i eftermiddags. Runt 6 hämtade Jessi & Fanny upp mig och vi åkte mot Värnamo. Fast ja.. precis innan vi skulle svänga av mot Max blev Jessi osäker på vart hon skulle så hon körde på motorvägen mot Ljungby istället. Jag skrek ''NEEEJ'', jessi skrek ''HELVETEEE'' och Fanny satt och asgarvade. Efter lite om och men kom vi iaf fram till Max. Fick ju se Jessi köra som en dåre iaf ;) alltid något. Hhahahah så söt är du gumman!! Blev det vanliga frisco målet för min del, riktigt gott. Men äter gärna inte sån mat alltför ofta. Blir inte lika gott plus att det är bättre med annan mat för träningen! Kom hem för en liten stund sen och ligger i min sköna säng. Saknar min B redan..  Ska pilla lite på historian innan jag slocknar. Godnatt! PUSS.



Kommentarer
Postat av: marieRverano

hallå lina! vad är det jag läser nu för tiden... du har missat att berätta något mumsigt för lilla mig, tror jag allt... så vem är denna B guy? marie är nyfiken som ett litet litet barn ju ;o skicka sms babe! <33

2011-03-06 @ 22:08:13
URL: http://marierverano.blogg.se/
Postat av: Lina

titta din facebook babe :D skrev igårkväll ett ppm till dig ;) vi pratar mer där för min mobil är efterbliven! PUUUSS <3<3

2011-03-07 @ 08:41:22
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0