upp och ner. Nuläges rapport: stabilt

Efter en rätt upp och ner dag börjar mitt humör bli bättre. Vissa människor borde sluta lägga sig i och glömma. GET OVER IT! Snacka går ju. Det är inte jag som skämmer ut mig dagligen, framförallt på helgerna. Jag har världens finaste pojkvän, vi litar på och tycker om varandra, det som räknas. Och alla som känner mig, ser hur jävla lycklig han gör mig. Det är liksom svårt att INTE se mina leenden nu förtiden. Haha förresten så är det MÅÅÅNGA som diggar att vi ''har ett förhållande med'' på facebook. Gillar det också, precis som ni. Och ja, börjar bli kär.

Sitter och äter mormors grymt goda mat i soffan med Frida bredvid mig. IMORGON är det tydligen ändrade planer rejält. Matchen blev inställd så jag och Lina ska följa med till Göteborg på Turism mässan istället. Det är konferens/reception och turismklasser som ska åka. Och jublar över att vi också får åka nu, för det är ju sånt jag älskar. Kommer vara helt lyrisk därinne. Mässan varvar vi brudar med mat och shopping. GRYMT!!!!
Och när jag kommer hem ska jag till Benjamin och tillbringa resten av lördagen där :)



nu väntar detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0