söndags underhållning

Efter att ha haft helt SJUKA samtalsämnen med några i laget på facebook ska jag släcka ner och SOVA. ÄNTLIGEN :)
Känns rätt gött att spela i ett lag där typ ingen är normal, alla är speciella på sitt sätt, vi alla är nog rätt konstiga som personer, det har bara bevisats ikväll och vissa samtalsämnen och ord i duschen är INTE rumsrena. Hade inte trivts såhär bra om ni alla inte var som ni var. För fyfan för att spela i ett lag fullt med fjortisar, no thanks..

Inte för att jag är inne så ofta, men helt sjukt roligt folk jag sitter och snackar med via msn och facebook just nu! Tänka sig att en helt vanlig söndagskväll kan vara så rolig? Kinda like it.

Nu ska jag strax sova för runt 10 imorgon kommer min fina Viccan och hämtar upp mig, imon ska vi ragga sponsorer! Gött med sovmorgon med, det är behövligt en måndag morgon :)
PUSS.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad snackar du om kvinna? så farliga konversationer hade vi la inte? lite livlig fantasi bara ;) hahah

2011-03-14 @ 05:24:45
URL: http://justpeciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0