tjejmys!

Asså det funkar inte som vanligt att ladda upp bilder här. Det funkar utmärkt med gamla bilder ifrån datan och såna jag ''snott'' ifrån andra sidor osv, ja ni fattar. Men inte mina bilder ifrån systemkameran, det tar sjukt långt tid! Orkar ju inte sitta här och vänta på en bild som tar tio minuter att ladda upp. Hoppas att det går snabbare imorgon.

Har iallafall haft en härlig kväll med mina bästa tjejer. Kladdkaka (som vanligt), prat om livet och andra nödvändiga grejer och bara allmänt häng här på mitt rum. Just det rum som just idag tack vare Eve blir kliniskt rent. Får väl säga tack för det! För ja man kan ju lugnt säga att det såg förjävligt ut innan. Om jag är en person som gillar att städa? Om jag bara hoppar över en tröja på golvet istället för att plocka upp den? Svar JA.. Men känner att jag måste bättra mig när det gäller sånt, är ju trots allt 18 snart och livet liksom börjar, eller? Syftar nog mest på att flytta hemifrån och allt som hör till det.

Imorgon är det Svenska B skrivning som gäller, 3 timmar kommer den ta och är jag den enda som faktiskt ser fram emot det? Kanske för att skriva mina egna tankar och att uttrycka mig i text är något av det bästa jag vet? Det är ju på såna grejer jag får högt betyg och läraren blir förvånad och frågar om det verkligen är JAG som skrivit detta? Har alltid tyckt om långa skrivningar där man får argumentera och uttrycka sig i ord, fint! Pennan bara glöder, mums.

Ska krypa ner nu så jag är pigg imorgon!! PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0