TJAFAN!

Haha! Hej på er snyggingar :)

Mår ni lika bra idag som jag gör? Hoppas det! Igår hade jag en rätt lång dag i skolan plus extra matte till halv 5. Efter det kom mr.fin och hämtade mig sen var vi hemma hos mig tills halv 7 ungefär då vi åkte upp till aulan för att titta på en konsert som Hanna var med på. Vi tittade på Hannas solo sen åkte vi hem igen, var ju endast där för hennes skull och för att stötta henne :) Såna där grejer är ju inte min grej så stannade inte längre än jag behövde liksom, haha. Även om jag inte förstår sådär jätte mycket av cellos, fioler, bas, trumpet osv så var jag där för hennes skull. Typ som hon PLÅGAR sig själv under mina fotbollsmatcher ungefär ;) haha! Och ja det jag tänkte skriva innan, även om jag inte fattar något så förstod jag ENDÅ att det lät riktigt bra när hanna spelade sitt solo!

Sitter här på engelska lektionen och saknar någon, riktigt mycket. Svenska provet innan idag gick väl rätt bra, helt okej. Kan lite bättre men äsch gjorde mitt bästa iaf, mer kan man inte begära ju!

Får se vad jag hittar på i eftermiddag, lutar åt ngt trevligt. Vi har lagfoto + träning runt 8 så blir sent idag med.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0