tidsfördriv

OM DIG
Namn - Lina Åhsberg
Bor - Gislaved.. världens ände
Syskon - tvilling syrra Frida 17 snart 18, big brotha Riccard 24, snart 25.
Ålder - 17, 18 i Juli!!
Född - 1 Juli 93
Ögonfärg - blå
Längd - 1,61 ungefär
Skostorlek - 36
Höger- eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - kräfta
Hårfärg - blondie
Födelseort - Jönköping


DAGENS:
Låt
- club certified
Saknad - B!
Kläder - mjukis
Mat - bara frukost än så länge
Godis - inget


SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp?
- HAHAHA helvete heller! Sitter hellre ner och äter något, haha.
Tycker du om godis? - vem gör inte?
Hur många gånger i veckan äter du godis? fredag, lördag, ibland någon annan dag
Äter du oftast nyttig mat? - händer, jag fullkomligt älskar sallader och såna grejs
Tycker du att du själv är söt/snygg? - vissa dagar så! Det tycker nog dom flesta som har okej självförtroende.
Du ger mycket komplimanger till andra? -  självklart, tycker jag man ska göra.
Är du nöjd med ditt förnamn? - Lina duger bra!
Tycker du att du själv är smart? - jag har mina moments :)


Vad är det sämsta hos dig? - lite för naiv ibland, ibland är jag rätt glömsk av mig, blir alltid sjuk..
Vad är det bästa hos dig? - jag är alltid snäll och trevlig, öppen mot nya människor och glad!
Har du bra självförtroende? -  ja
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - 1-2 kanske?
Du tycker om att vara med det andra könet? -  jadå, speciellt en viss kille
Gillar du dina grannar? -  absolut
Gillar du skolan? - ja vissa dagar är det rätt nice


BRUKAR DU ..
sova
- stupid question
Ta mediciner du inte borde ta -  levt på mediciner senaste veckorna..
Snusa - HELL NO, ysch
Klä dig i svart -  vem gör inte?
Lita på folk -  ja! Vore hemskt annars
Drömma mardrömmar - rätt ofta och det är ngt jag hoppar försvinner
Gå i skolan - Yes ma'm
Gå i kyrkan - nej
Ljuga -  nej
Vilja dö - aldrig

HAR DU ..
För många vänner?
- man kan aldrig ha för många. Men jag har många bra och underbara vänner jag umgås med.
Någon psykisk sjukdom? - hahah enligt Frida har jag det..
Skadat någon? -  Frida ett fåtal gånger, höhö. Annars på fotbollen någon match, wupps!
Färgat håret? -  slingat
Några piercingar? - är sjukt sugen på att ta i naveln
Några tatueringar? - nej men sugen på det också
Egen dator? - räknas skoldatan?
Gjort bort dig rejält? - har nog alla gjort, men sånt förtränger man ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0