suuupriiiise!

Min älskade finaste tvillingsyster överraskade mig innan när hon helt plötsligt stod nere på GIS under träningen. Blev SÅÅÅ glad, bokstavligt hoppade på henne med en stooor kram. Har sedan jag kom hem ifrån träningen vid halv 10 käkat och kollat igenom historian en sista gång. Orkar inte mer nu, det får gå som det går. Har ju Historia B över 2 år så det gör inte sååå mycket om jag får G på detta provet, men det är jag självklart inte nöjd med. Äe siktar högre än så. Ligger i min säng och Frida sitter bredvid och läser, älskar när hon är hemma på vardagar! Vill alltid ha det såhär, inser hur ensam jag egentligen är varje gång mina syskon kommer hem. DÅ blire livat ;)

Nähe dags att sova nu, imorgon väntar tyska och historia prov. Usch? Men helgen börjar grymt bra, tjejkväll!!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Lofmanblog2119

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-05-16 @ 12:30:13
URL: http://lofmanblog2119.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0