sommarresa!

Blir att boka Florida resan i veckan, på torsdag närmare bestämt. FAN va glad jag är!!
Av flera olika anledningar som försäkring, bröllop osv blir det ingen New York resa för mig. Det är givetvis riktigt tråkigt för ni vet ju alla vid det här laget att det är min dröm.. MEN istället åker jag till Stephie 2 dagar innan vi får sommarlov, den 8:e Juni och stannar till den 29:e. Så kommer alltså vara borta i exakt 3 veckor. Firar midsommar där också! Så blir inget Halmstad för mig i år. Men höhö vem firar inte midsommar i paradiset istället? Lipar inte direkt, eller jo av glädje isåfall. Så istället för New York blir det MIAMI!!!!!!! Vi ska vara där en helg för lite ''extra'' semester. I'm in miami bitch. Återkommer med mer info efter jag bokat, haha.
PUSS.









Kommentarer
Postat av: mariana

gud va underbart gumman :D !!

2011-03-08 @ 17:33:10
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0