skol-sm och chili thai

Skolfotbollen gick ju SÅDÄR.. Första matchen spelade vi 3-2 mot Värnamo, men tyckte matchen var jämn och vi hade fler chanser så helt klart orättvist resultat! Nästa match mötte vi Kungsbacka och tyvärr förlust även där. Men dom va riktigt duktiga, med landslagsspelare osv. Sen har vi inte tränat tillsammans någonting och inte många av oss är van vid att träna fotboll i sporthall. Så tempot är ju helt annat. Kan ju tillägga att jag endast spelade första matchen eftersom mina luftrör täpptes igen och min andning var riktigt illa. Fan jag är ju knäppn som ens spelade idag.. får skylla mig själv. MEN jag har så svårt att låta bli, jag älskar fotboll mest av allt..

Efter fotbollen käkade jag på chili thai med mina två älsklingar, Victoria & Lina! Vi satt där ett bra tag, åt som fan och hade rätt många konstiga samtalsämnen, haha. Kom hem för en stund sen och ska sätta mig och plugga lite nu innan jag sticker ner på träningen. Vi hörs senare! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0