produktiv dag

Härmar min fina kåmpiz Mirran med det här med ''produktiv'', fastän det inte ligger inom mitt ordförråd direkt. Men känner ENDÅ att denna gråa och helt vanliga måndagen varit just produktiv. Med det menat har jag pluggat som en dåre, druckit cappucino i mängder för att orka hålla ögonen öppna, bestämt tjejkväll på fredag och tyckt att Kinas historia är helt okej endå, men mest flr att jag fick fina sms som gjorde min dag! Som varje dag.

Gick en snabb promenad hem och tog med mig Zorro ut igen för en långpromenad. Tänkte träna idag egentligen men kom hem senare än planerat så blev en powerwalk istället, får väl duga endå. Sitter i soffan nu och ska strax titta på ''Superstylisten Jonas'' sen blir det sängen!

Har blivit sisådär med uppdateringen den senaste veckan men händer massa andra saker i mitt liv som jag prioriterar betydligt mer än datorn. Men bloggar när jag hinner och har ngt vettigt att skriva :) Fast ibland blir det bara slaffs inlägg, men bättre än ingenting.. eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0