mysig fredag

Kan sammanfatta denna fredags eftermiddagen/kvällen med ett ord: mysig!

Okej både rubriken och det där lät rätt bögigt, ber om ursäkt för en lätt fjollvarning!

Jag & Frida simmade väl inte speciellt mycket, typ en längd vilket är 50 meter.. Vi var slappisar istället, körde på den skönare varianten. Bastade och duschade liiiite för länge. Fint as hell om jag får säga det själv. Tjejerna skulle egentligen hängt på men andra planer kom ivägen. Vi ska hänga på måndag istället!

At the moment, för er som antecknar detta, så ligger jag i min awsome nybäddade säng och längtar till imorgon. Fast det skrev jag väl innan? Juste.. men äh ingen dör om jag upprepar att jag LÄNGTAR till imorgon. Ska kliva upp i vettig tid, runt kl 9 faktiskt. Duscha snabbt, trycka i mig frukost, träffa Jasse & Ajrisa på stan för att charma till oss sponsorer till Karnevalen. Hoppas vi får in några iaf!  Smsar med min B, fint att få härliga sms innan man ska sova.
Nu ska jag sova!

Kommer inte uppdatera någonting alls imorgon, så vi hörs på söndag :) önskar er en trevlig helg! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0