måste bara..

Att det var såhär det kändes, en underbar känsla som aldrig har funnits inom mig innan. Inte på detta sättet! Mycket går min väg just nu, tack vare the joy jag känner. Känner liksom att motgångarna kan komma, för jag är redo! Kommer knocka dom en efter en, min positivitet kommer ta över.

Frågade en av mina bästa vänner nyss och fick svaret ''Du ler hela tiden, skrattar fjantigt och har de där enormt gulliga kinderna ''

Känns enormt bra att någon vill vara med mig lika mycket som jag vill vara med den personen. Att någon liksom diggar mig för den knäppis jag är då och då. För det är sådan jag är, att vara torr är inget för mig. Det är ju härligt att vara knäpp och onormal!

Bryr mig här och nu inte ett skit om vad andra tycker, på riktigt. För just nu är jag gladare och nöjdare än vanligt. Så varför inte sluta tänka och bara njuta istället? Tack för mig så länge :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0