lovely

Ligger här i min säng med min fina pojk bredvid mig, som faktiskt sover. Vi har varit grymt trötta båda två hela dagen och han förlorade o slocknade först. Men jag klagar inte, får ju titta på honom och tycka han är söt när han småsnarkar, haha. Kvällen igår var jätte trevligt med mina tjejer! Tack hörrni ni är underbara. Gick dock hem till Benjamin lite tidigare trots att festen började bli rätt rolig då jag gick men det fick räcka för mig då kände jag.
Vi vaknade rätt tidigt idag faktiskt och har inte gjort så mycket, mer än att leta fotbollsskor till mig men som vanligt hade dom inga. Dissar snart team sportia och försöker på stadium istället, trots att jag har träningspengar på TS.
Nu vaknade mannen bredvid, hörs imon.

Kommer komma hem sent imorgon då vi har match i Halmstad kl 12 och efter det ska jag + några i laget ut o käka/bio. Black Swan! En riktigt bra söndag ser det ut att bli.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0