löprunda-mys med B-värnamo

Som rubriken säger ser min söndag helt underbar ut.

Ska resa mig ifrån soffan strax och bege mig ut på en löprunda i solen. Börjar i lugnt tempo, får se hur mycket jag orkar. Känner på mig att jag kommer överträffa mig själv, faktiskt. Orkar nog mer än jag tror!
Efter det ska jag duscha och fixa till mig lite snabbt sen kommer min fina B och hämtar mig så åker vi hem till honom. Där blir det nog mys som vanligt, men känner för att spöa skiten ur honom på Wii ;) haha!
Runt halv 6 kommer Jessi och Fanny och hämtar mig. Vi drar en runda till Värnamo för käk på donken. För JUSTDET glömt att skriva i bloggen. Min älskade Jessi har ju fått körkort!!!!! WOHOOOOOO, grymt kul och GRATTIS gumman :D  Kommer inte skriva mer förens senare ikväll, hörs då! PUSS.



leendet du framkallar hos mig.. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0