life just goes my way

Vaknade runt halv 11 idag, eller nja hade inte vaknat av mig själv vid den tiden egentligen men mamma väckte mig. Fick i mig en ordentlig frukost för en gångs skull och sen har vi varit uppe i stan på lite ärenden. Dom har inte fått in alls mycket fotbollsskor på Team Sportia än, men skulle komma in mer om någon vecka. Är i stort behov av nya just nu. Blir mycket mer nice att börja säsongen med nya skor! Sitter i soffan nu och tittar på skidor. Det är inte speciellt spännande.. Tycker bara det är roligt på upploppet men annars är det en seg sport. Vi ska snart äta lunch, kötbullar och potatis, fan va gött.

Efter jag käkat ska jag möta upp Jenny för en promenad i det fina vädret. Solen skiner och vinden är inte lika kall som den har varit. Kanske till och med kan dra på mig min vårjacka? Lutar nog åt det, conversen ska på iaf. Ska bli skönt med tjejsnack! Sen kommer fina killen för myskväll :)  GRYM lördag om du frågar mig!!!!
PUSS.




Kommentarer
Postat av: Eirikella

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-11-09 @ 07:25:34
URL: http://eirikella.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0