kan inte bli bättre..



Det är du som får mig att le, på det där speciella sättet..


Vaknade runt halv 10 av pussar och kli på ryggen, kan man vakna bättre? Knappast. Vi låg och slappade ett bra tag, tittade på TV och käkade. Sitter i skolan nu och förbereder det sista inför samhällsdebatten imorgon. Jag & David har Indien och ska berätta om hur ''vi'' värnar om miljön där osv. Ska även skälla på de som har USA som land, då de släpper ut ofantliga mängder utsläpp av olika slag per capita. Och andra i-länder! Hahah ''jävla samhällare'' tänker säkert en del av er nu ;)  Ska bli roligt imorgon, faktiskt. Kommer kännas skönt sen när det är över. För denna veckan har jag konstigt nog inget plugg alls, weeheeey! Så efter imorgon kan jag andas ut.

Idag efter skolan ska jag läsa på samhällen så jag kan det, känns alltid bra att komma förberedd inför något sånt. Sen ska jag på jakt efter en ny mobil då min gamla lagt av totalt. Men jag klagar inte, tackar inte nej till en ny mobil precis hehe. Sen är det ju måndag vilket betyder SLAPP. GÖÖÖTT! Älskar måndagar, har ingen träning och sällan något plugg man måste stressa med. Lite onyttigheter hör till också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0