just can't wait for it

Vette fan vad det var med mig igårkväll/natt, jag var sjukt trött men tror ni jag kunde somna för det? Tror jag slocknade vid 2 halv 3 tiden. Så hallelujah att jag har sovmorgon idag, annars är det högst troligt att jag sett ut som en levande zombie i skolan idag. Okej att jag alltid har gråa påsar under ögonen men då vore det inte nådigt.

Har fått i mig lite frukost, dagens viktigaste mål sägs det ju.. Men äh jag väntar hellre att äta ordentligt till den utsökta skolmaten istället! Man riktigt längtar den där sista lektionen innan lunch, längtar efter den där speciella lukten och att sleva upp denna kullinariska måltid på grå-vita tallrikar, fint ska det va!!

Hörs senare ;)
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0