i'm back

Heeeeej på er!

Rätt grymt att ni var betydligt fler än vanligt som kikade in här igår! Like it like it come on come on :)

Så ja vad har jag gjort igår och idag då? Igår jagade vi sponsorer på stan men utan resultat och samma svar i VARJE butik '' nej tyvärr kom tillbaka i veckan då chefen är här ''. Så ja känns väl inte as fett kanske.. Efter det gick jag ner till sporthallen för att titta på innebandy, herrarna spelade men gick efter 2:a perioden. Saknar innebandyn ibland, men inte så mycket som jag trodde att jag skulle. Och det känns skönt faktiskt! Emh ja sen gick jag hem och käkade lunch osv. Tog det allmänt lugnt, slappröv som jag kallar mig själv då och då. Sen kom finaste killen och hämtade mig och hela eftermiddan/kvällen tillbringade vi hos honom. God mat, bra film osv men det bästa utav allt var endå att vakna upp bredvid honom imorse! SOM jag saknat honom denna veckan som varit så det var riktigt härligt att ses igen. Idag var det dags för träningsmatch mot och i Värnamo, med en del spelare borta osv. Vi förlorade dock men gjorde en helt okej insats. Vi kan bättre, betydligt bättre så FAN vad vi ska ta dom i serien sen, just wait and see.. :) Det är ju trots allt träningsmatch, längtar tills serien drar igång. Var roligt att träffa en del gamla ''västerviks brudar'' också. Många av oss hänger i än! Grymma tjejer. Kände mig väl inte på topp direkt som ni vet vid det här laget men känner att jag börjar komma igång nu, och DET känns awsome.

Ligger helt utslagen i soffan nu och planerar att ligga här någon timma till, sen lockar sängen för mycket. Så nu väntar en hel skolvecka med plugg och träningar. Vad ska man säga mer än att vardagen och rutiner är något som.. ibland är nice men ibland är sådär. Just nu är det en blandning, skolan känns sådär, träningarna+häng med brudarna+träffa min B är det som är nice.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0