I could really use a wish right now

Svenskan gick SÅ JÄÄÄVLA BRA!! Fick verkligen till det kände jag och skrev väldigt långt och mycket. Tandläkaren sög väl som vanligt så inget nytt eller spännande att berätta om där. Dagens höjdpunkt hitills har väl varit chili thai med brudarna, trevligt as always. Sitter på konferensen nu med min Amanda och snackar om fredag. Först ska vi basta som vi alltid gjorde förr i tiden när vi var små ( jag och amanda har hängt ihop sen vi var 6 år ). Efter det blir det förfest och sen den klassiska hemmafesten. Men vi får se vad som händer under kvällen, man vet ju aldrig :)

Efter jag slutat idag ska jag hem och titta igenom tyska glosorna snabbt och slappa innan träningen börjar vid halv 6. Vet ni vad som börjar idag? Desperate Housewifes!!!!! Tjihu äntligen..
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0