humöret nere

Sitter på konferensen och spyr på allt som har med lokalfest och fjäsket att göra. JAG ska iaf försöka med så många sponsorer jag kan sen får alla andra försöka komma med något. Alltid samma som hjälper till också, vi är 24 st i klassen. Vart är resten när vi ska fixa saker? Tycker inte om när folk förlitar sig på andra och tycker att dom ska fixa allting. Kom inte och klaga sen. Haha sorry men ville bara få ut lite som legat och gnagt hela dagen.. Hoppas det blir bra iaf :) Vill bara ha sommar NU. Mitt humör är rätt dåligt just nu.. Tycker vissa är lite väl själviska faktiskt.
Aja ska inte slösa någon energi på det mer nu eller skriva mer här.

Ska hem och käka nu när jag slutat, har INGET plugg för en gångs skull. Känns konstigt att göra precis vad jag vill innan träningen, underbart att bara slappa! :)



Saknar min B <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0