härlig kväll

Ligger i min säng och tänker, lyssnar på spotify och äter chips. Men andra ord så softilerar jag gärnet.
Har lite beslutsångest.. vet inte om jag ska ut och försöka jogga imorgon eller bara gå en promenad i snabbt tempo? Kan kanske varva med båda. Fast risken är stor att min andning blir cp som vanligt den senaste veckan, inte jätte nice. Ska försöka få lite plugg gjort imorgon innan jag får fin besök! Har historia att göra, men den hinner jag nog göra klart. Jaaadååååå!

Har haft en riktigt bra kväll, som det alltid är med gänget. Mycket skratt och sjuka samtalsämnen, tror tex att typ min farmor hade svimmat om hon hört vad vi pratar om! HAHAH. Kan ju faktiskt inte påstå att vi är speciellt kvinnliga eller exlusiva av oss. Inte direkt att vi sitter och äter ost, vin och kex när vi umgås.. Känner inget större behov av sånt faktiskt. Nu ska jag titta på ett avsnitt av underbara The City innan jag somnar!
Hörs imon :)
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0