halv 8 hos mig - BEN!


bild: tv4.se


Måste bara berätta något rätt coolt! Har någon av er sätt halv 8 hos mig i veckan? Om ni har gjort det har ni sett Ben va? Frisören ifrån Israel, han med lite roslig röst och härlig brytning. Det är MIN BEN!! Han har bott i Gislaved i många många år och det är en person jag växt upp med. Det är han som klippte mitt hår fram till jag började bli 12-13 år och ville bestämma själv. Tyvärr flyttade han för några få år sedan upp till Stockholm där hans fru kommer ifrån. Och jag saknar honom sjukt mycket! Han har alltid kallat, kallar och kommer alltid att kalla mig och min syster för ''åååh mina prinsessor''. Så blev SÅÅ glad när jag såg han igår på TV. Känner att jag måste hälsa på han på hans salong nästa gång jag besöker Stockholm, den enda mannen som någonsin kallat mig prinsessa. Åh! Många minnen jag har ifrån när jag var liten är Ben med i..

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Jag såg också programmet med Ben och tyckte att han var en intressant person MEN jag fastnade för en annan sak också: hans TAPET. Oj vad jag letade i Växjö i går. Jag har skickat frågan till TV4 och letat på nätet. När jag såg du visste vem Ben var vill jag chansa: Vad heter han mer än Ben? Vet du vad hans salong heter? Vill så gärna fråga om tapeten (ganska fånigt men ändå...)



Tack så länge, hälsningar Louise

2011-03-16 @ 07:34:49
Postat av: Pierre "Vampe" Andersson

Hejsan flickor! Både blogginnehavaren och kommentatören Louise !



Ikväll har jag vart hemma på middag hos Ben och hans hustru Inger. Om du vill Lousie så kan jag fråga Ben om hans tapeter :) Maila mig på [email protected]



Jag har känt ben i över 20år då vi bott på samma gata alla dom åren :)



Kram Pierre

2011-03-16 @ 23:12:01
URL: http://www.stockholmaren.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0