grym start på helgen, later!

Besöksrekord igår!!

Nu sitter jag här och försöker bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, klädångest? Lite så.. Typiskt tjejer också att noja sig över outfiten när man ska på något man måste klä upp sig minsta lilla till. Aja det löser sig haha.
Har mat på spisen och MTV på TV:n, fin kombination. Ska umgås med Amanda,Josse och Jasse större delen av kvällen innan vi drar vidare. Hoppas på en rolig kväll, den avslutas iaf på bästa sätt. Att somna jämte fina killen!

Jag och Amanda simmade (3 längder) och bastade idag efter skolan. Som förr i tiden! Var mysigt och behövligt. Känner sig fräsch och pigg nu med! Uppdaterar mer imorgon när jag kommit hem. Ha en grym fredag :)
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0