friday

Känns underbart att kunna skriva det som rubrik. Denna veckan har gått FÖR sakta och alla skoldagar har varit rätt tråkiga men framförallt långa och sega. Ligger som en säl i soffan och är helt slut, brukar jag alltid vara på fredagseftermiddagar. Känns som hela veckan faller över mig då! Ska sitta här tills Frida är klar med att träna för sen ska vi kila upp till simhallen för att simma några längder men framförallt ska vi basta och duscha läääänge. Härliga fredag welcome!! Imorgon är det lördag vilket betyder att jag ÄNTLIGEN får träffa fina B efter en hel vecka. Har längtat ihjäl mig så ska bli jätte roligt :)  Vid lunchtid ska jag, Jasse & Ajrisa ut på stan för att jaga sponsorer till fjäsket. Hoppas vi lyckas! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0