dissa!

Ibland önskar jag att man kunde stänga av vissa människor, slippa höra och lyssna på allt drama. För det är alltid något som inte är bra! Men det är då jag stänger av, orkar inte slösa min energi på sådant längre. För om jag är sjukt lycklig just nu, varför ska jag sluta vara det bara för att jag fokuserar för mycket på andras problem och bullshit? Sen är det ju givetvis så att jag bryr mig om mina närmaste vänner om det är något, det är självklart! Men jag menar bara att jag är en person som alltid brytt mig om andras problem lite för mycket så att jag blivit påverkad negativt. Till och med människor som jag inte får ut så mycket av.

Och allt detta känns fett onödigt, så jag skiter i det och fokuserar på annat istället, som mig själv till exempel. How about that huh?

Så nu sätter jag på PARTEY listan på Spotify, taggar träning och taggar inför en helt fantastisk helg =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0