BARCA!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅJAAAAAAAAAAA!!

Barca vann självklart över Arsenal igår kväll. Ska gifta mig med Messi och ha David Vila vid sidan av sådär ;) Vilket fotbollslag, vilket spel, det mittfältet är gudomligt, sättet de rullar boll på, sättet de skapar och hittar ytor på. Visst att domaren gjorde en stor tabbe i att visa ut Fabregas, oproffesionellt gjort. Men jag tror att Barca hade vunnit endå.

Efter träningen igår stack jag och pappa ner på den nya sportbaren Hardy's. Riktigt fint var det där och go stämning. Dock satt jag och pappa vid ett bord bredvid endast arsenal fans. En engelsman satt och skrek lite då och då :
'' you fucking bastard, ooh come on, you rubbish, fucking shitin you suck, go home for fack saaaake '' Sen var det väl lite grövre ord också.. haha! Älskar såna här ställen, sportbarer. Sen när jag flyttar och pluggar i någon awsome storstad ska det LÄTT bli mitt extra jobb. Kan ju inte hitta ett bättre ställe för mig. DÅ trivs Lina grymt bra.

Nu ska jag kila till skolan! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0