auch




Gillar att åka skridskor oftast, men inte när jag ska försöka göra ett hopp/piruett och daskar rätt på rumpan inför hela klassen som börjar skratta.. Fast det gjorde ju jag med :)  Sen att ALLTID bli jämförd med kusin och farbror så fort du är inne i en ishall är inte jätte roligt ibland. Vill ju vara lika duktig jag också! hehe.

Extra matten var seg och tråkig, matte borde förbjudas vissa dagar, INTE okej. Gick hem i snö blandat regn och har suttit här vid köksbordet sen kvart i 5. Ska strax börja klä på mig för att bege mig ut. Ska möta upp Jenny för en pizza på La Bella. Är sugen på fett idag och sugen på prat så blev jätte glad när hon frågade mig innan.
Hörs ikväll. Hugs n kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0