älska hockey

Kom hem för ett tag sedan. Jag är trött, sådär trött så man knappt känner hur trött man är. Eh?
Där har ni också en förklaring på hur trött jag är, för om jag inte vore trött skulle jag inte skriva så. Och nu ska jag sluta skriva att jag är just, trött. Så nu vet ni iaf!  Så till hockeyn då, Växjö vann med 3-2 på straffar. GRYMT är ordet. Stämningen var på topp och vilket tryck det var i hallen. Fullsatt! Hela laserdome fullkomligt exploderade när min kära kusin gjorde ett av målen b.la. Lyssna nu, till er som känner Frida förstår ni nog vilken stämning det var om till och med hon var helt uppspelt och nervös. Känns förjävla bra att hon KANSKE har börjat intressera sig lite för hockey, mitt hopp om det lever iaf!

Ligger i min säng nu, fasar för att stiga upp tidigt imorgon. Önskar skolan införde ''fria sovmorgonar''. Hade varit underbart imorgon.. Zombie it is tomorrow!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0