uppdatering yeeeyheeey

Vissa (min alskade pojkvan) tycker att jag borde uppdatera lite mer och det ska jag forsoka gora! Men vi har haft fullt upp nu i helgen sa tiden har inte funnits dar. Sen att jag befinner mig i Florida gor inte saken battre. Gar endast in pa datorn for att prata med er pa facebook och skriva har ibland om vad vi har for oss.

I helgen har vi varit i Tampa hos fina Alba, oh kommer verkligen sakna den tjejen. Vet ni vem vi sag igarkvall pa en gratis konsert i Ybor City?! B.o.B!!!!! Ni vet : i've got the magic in me, airplanes osv. Grym var han. Sa nu ar det 2 konserter jag kan checka av!  Just nu ligger jag och S ute vid poolen och softilerar, jag pluggar pa korkortet och S laser. Ikvall ska vi ata ''hemma'' med Uffe och Ann sen ut pa en powerwalk. TRO MIG nar jag sager att man vill trana hela tiden efter all mat man ater har.. Illa! Kanner mig tjockare for varje dag..

Nu har jag uppdaterar (applader tack) och ska ut i SOLEN!!! Hoppas vadret inte suger hemma (hihi hoppas det ar molnigt och regnigt) (a) PUSS PA ER ALLIHOPA!

Familjen Ahsberg, mamma, pappa, frida, riccard, jag alskar er!
Benjoooo tjockisen Dedic, alskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0